small normal large

 

 

 

 

 

  • Rafał Rypina
  • Radny Rady Miejskiej
    w Kętrzynie
Porozumienie zostało wypracowane
Wpisany przez Administrator   
niedziela, 13 listopada 2016 09:27

Angażując się latem tego roku w sprawę zalanych ogrodów działkowych sąsiadujących z budowaną wówczas ulicą Obrońców Westerplatte Bis, w sposób jednoznaczny i kategoryczny odniosłem się do przedmiotowego problemu, jak też lekceważącego trudną sytuację działkowców - podejścia ze strony władz miasta.

 
Komunikacyjna kompromitacja na całej linii
Wpisany przez Administrator   
piątek, 28 października 2016 10:37

W związku z powtarzającymi się skargami mieszkańców odnośnie fatalnych warunków podróży w autobusach komunikacji miejskiej zwłaszcza obsługujących linię nr 2, w dniu 24 października skontrolowałem kilka losowo wybranych kursów wymienionej linii, celem weryfikacji zgłaszanych mi uwag.

 
Transport (nie)zrównoważony przez 365 dni w roku
Wpisany przez Administrator   
piątek, 07 października 2016 17:22

W dniu 22 września, w wielu polskich miastach obchodzono Europejski Dzień Bez Samochodu. Na wrzesień przypada również Tydzień Zrównoważonego Transportu. W tym okresie promuje się model komunikacji oparty na właściwym doborze środków transportu, do charakteru i celu podróży. Zrównoważony transport to w skrócie optymalizacja procesów transportowych, a więc jednoczesne wypełnienie postulatów wynikających z rachunku ekonomicznego i szeroko rozumianych celów społecznych. Elementem polityki zrównoważonego transportu pasażerskiego w obszarach miejskich, jest nadawanie lub przywracanie właściwej roli publicznej komunikacji zbiorowej.

 
Bomba z opóźnionym zapłonem została odpalona
Wpisany przez Administrator   
środa, 31 sierpnia 2016 07:55

Nasze miasto nie ma szczęścia do rozwiązań infrastrukturalnych. Niezależnie, czy mamy do czynienia z inicjatywą województwa, powiatu czy miasta, Kętrzyn od kilku już lat regularnie bombardowany jest infrastrukturalnymi bublami. Problem ten między innymi dotyczy ulic, które zostały przebudowane. Wśród popełnionych błędów należy wymienić dwa zasadnicze. Pierwszy - to błędy projektowe, które zgodnie z przepisami nie powinny być dopuszczone do realizacji. Drugi - to błędy logiczne, których popełnienie wiąże się z błędnym założeniem, że wyprowadzenie ruchu rowerowego poza jezdnie oraz wprowadzenie ruchu tranzytowego w strukturę urbanistyczną miasta (przebudowa ulicy Traugutta) usprawni ruch.

 


Strona 10 z 39