small normal large

 

 

 

 

 

  • Rafał Rypina
  • Radny Rady Miejskiej
    w Kętrzynie
Raz jeszcze o informacji pasażerskiej.
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 17 kwietnia 2018 18:12

Elementem projektu reformy kętrzyńskiej komunikacji była m. in. czytelna informacja pasażerska.

 

W związku z dużym oddźwiękiem materiału dotyczącego niewłaściwej informacji w komunikacji miejskiej, pismem z dnia 5 marca poinformowałem przewoźnika o potrzebie dokonania korekty zapisów w rozkładach, a także zmiany sposobu prezentacji kierunku jazdy na ekspozytorach autobusów. Do pisma załączyłem skorygowane i uproszczone tabele rozkładów linii nr 2 z uwzględnieniem specyfiki obsługi Osiedla Piastowskiego w cyklu Hamiltona. Tabele zawierały również zmienione na właściwe nazwy przystanków. Ponadto dołączyłem zestawienie przystanków pozostałych linii, wraz z analogiczną zmianą nazw.

 
Życzenia Wielkanocne
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 29 marca 2018 14:34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Wyrok na działki, czy działkowców?
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 12 marca 2018 17:10

 

Sprawę zdewastowanych działek przy alei Pileckiego pilotowałem przez blisko dwa lata. Fatalnie prowadzona budowa "sztandarowej inwestycji drogowej" Burmistrza Hećmana, poskutkowała nie tylko źle wykonaną ulicą, ale również zniszczeniem cudzego mienia o znacznej wartości. Wobec lekceważącego stosunku firmy budowlanej, jak i samego inwestora - czyli Gminy Miejskiej Kętrzyn - do osób bezpośrednio poszkodowanych, już latem 2016 roku podjąłem intensywne działania, celem znalezienia satysfakcjonującego wyjścia z problematycznej sytuacji. W efekcie wypracowane zostało porozumienie, zgodnie z którym działkowcy mieli otrzymać stosowną pomoc, dla uzyskania właściwych odszkodowań. Ponieważ w pewnym momencie sprawa jako niewygodna zaczęła być spychana na margines debaty publicznej, ponownie obiecałem do niej wrócić.

 
Rok Obrońców Westerplatte Bis. Obawy nie były bezzasadne.
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 16 stycznia 2018 20:57

Do takiej konstatacji skłania pierwsze 365 dni funkcjonowania nowej ulicy - w założeniu reprezentacyjnej alei miejskiej, a w praktyce komunikacyjnego ścieku koncentrującego niemal cały ruch tranzytowy przebiegający drogą nr 592. Niemal cały - bo niektórzy kierowcy dużych ciężarówek z rozmysłem omijają kętrzyńską pseudoobwodnicę, kończącą się stromym spadkiem na ulicy Skłodowskiej, stanowiącym niebezpieczną przeszkodę terenową dla obciążonych zestawów ciężarowych.

 


Strona 4 z 39