Reportaż KTK na temat modernizacji drogi Kętrzyn - Mrągowo
Wpisany przez Administrator
piątek, 15 lutego 2013 06:45
Kętrzyńska Telewizja Kablowa zrealizowała reportaż przedstawiający plan modernizacji drogi wojewódzkiej na odcinku Kętrzyn – Mrągowo. Zachęcam do zapoznania się z całym materiałem i wypowiedzią Michała Kochanowskiego radnego powiatowego PiS.
W reportażu burmistrz zgrywa dobrego gospodarza i jak zwykle winnych szuka wokół siebie.Teraz winne są położenie miasta i Mrągowo? Jakoś mnie to nie przekonało.Prawda jest taka ,że pan Hećman jest po prostu słabym lobbystą i jeszcze gor szym menedżerem.Znów inicjatorem działań jest Prawo i Sprawiedliwość z Rafałem Rypiną na czele.Zastanawia mnie jednak jak bardzo burmistrz Hećman czuje oddech konkurencji na plecach skoro tonem uniżonym przemówił do mieszkańców? Ja jednak ,chociaż myślę że nie tylko ja,na ten cyrk się nie nabiorę.Konkrety się liczą.Co z komunikacją? Kiedy autobusy pojadą na Poznańską? Kiedy pan Hećman schowa swoje chore ambicje i wprowadzi Pański projekt optymalizacji??? Te pytania składam na Pana ręce i najwyższa pora żeby Hećman się określił czy jest dla ludzi czy przeciwko nim.
Zapytam raz jeszcze.Co z komunikacją? Co z linią na Poznańską?Czyżby temat przebrzmiały??? Samorządowcy się dogadali ale w sprawie drogi z której sami będą korzystać jeżdżąc do galerii handlowych w Olszynie na zakupy.Zwykli ludzie skazani są na PKP,PKS i MPK .Kiedy więc uruchomicie "oddani ludziom" samorządowcy zakichaną linię na Poznańską???
U podstaw modernizacji drogi 591 leży dostosowanie jej do ruchu zestawów ciężarowych, które po otwarciu przejścia granicznego w Michałkowie zostaną przekierowane z dróg 51 i 65. Przy zachowanym przekroju drogi warunki jazdy nie tylko nie poprawią się, ale wskutek zagęszczenia ruchu znacznie pogorszą. Ponadto tranzyt ma zostać poprowadzony ulicami Kętrzyna (odrębną kwestią jest brak informacji o faktycznych skutkach przebudowy). Jednocześnie do dzisiaj nie ma pomysłu na rozsądną lokalizację obwodnicy miasta. W związku z powyższym złożyłem na ręce zaangażowanego w sprawę drogi Radnego Miasta Pana Rafała Rypiny, opracowanie koncepcji organizacji ruchu tranzytowego dla Kętrzyna. Przygotowane wspólnie ze specjalistami z zakresu geodezji i inżynierii lądowej opracowanie, zawiera wytyczne dla optymalnego poprowadzenia obwodnicy miasta oraz(w części stanowiącej analizę rozwiązań przyjętych dziś do realizacji)wykazuje błędy popełnione na etapie projektowym obecnie realizowanego założenia
Komentarze
W związku z powyższym złożyłem na ręce zaangażowanego w sprawę drogi Radnego Miasta Pana Rafała Rypiny, opracowanie koncepcji organizacji ruchu tranzytowego dla Kętrzyna. Przygotowane wspólnie ze specjalistami z zakresu geodezji i inżynierii lądowej opracowanie, zawiera wytyczne dla optymalnego poprowadzenia obwodnicy miasta oraz(w części stanowiącej analizę rozwiązań przyjętych dziś do realizacji)wyka zuje błędy popełnione na etapie projektowym obecnie realizowanego założenia
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.